Навчально-методичне забезпечення
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку / навчально-методичний посібник /ав.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко та ін.: За ред.: О.В. Чеботарьової, І.В. Гладченко. – К., ІСП НАПН України, 2017.–87 с.
Методичний посібник “Інноваційні підходи до навчально-виховного процесу та соціалізації дітей з особливими потребами в умовах спеціальної школи-інтернату” (створений авторським колективом Черкаської среціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів ЧОР № 3 ).
Немає коментарів:
Дописати коментар