Ваші учні часто порушують дисципліну в класі і ви не знаєте, як їх заспокоїти? Креативними ідеями діляться американські педагоги.
У 1950-х роках американські психологи Джейкоб Кунін і Пол Гамп виявили цікавий «хвильовий ефект»: якщо вчитель в школі карає одну дитину, то вона припинить галасувати, але інші діти можуть почати вести себе так само. У результаті, Кунін і Гамп дійшли висновку, що тотальний контроль може призвести до непередбачуваних і неприємних наслідків:
Минуло 70 років і ця проблема є досі актуальною. Більшість учителів визнає, що вони не зовсім готові до незадовільної поведінки учнів. Через нестачу знань, вчитель стикається з величезною проблемою: 144 хвилини в тиждень (дані США) витрачаються даремно через порушення дисципліни в класі. Якщо йдеться про цю цифру за рік, то це вже не хвилини, а тижні, якщо точніше – три тижні втраченого часу.
Американські педагоги діляться ідеями, як підтримувати дисципліну в класі. Кожна з ідей підкріплена відповідними дослідженнями.
Вітайте учнів біля дверей класу
Працюйте над відносинами з дітьми
Підказуйте учням, як потрібно себе поводити
Розсадіть учнів самостійно
Хваліть учнів за хороші оцінки
Складіть список позитивних якостей
Не відволікайтеся від учнів
Будьте послідовні у своїх правилах
В правилах і дотриманні дисципліни не повинно бути винятків – не виділяйте улюбленців. Коли ви бачите, що щось йде не так, просто нагадуйте дітям правила.
Детальніше тут
Немає коментарів:
Дописати коментар